You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
נוער - אלופה רשמית, מסתבכת קשות ומה שביניהן
ממשיכים להתרגש מכל גול. שחקני מכבי פ"ת חוגגים (צילום: שחר גרוס)

נוער - אלופה רשמית, מסתבכת קשות ומה שביניהן

מכבי פ"ת הוכתרה רשמית לאלופה, רמת השרון מסתבכת, 3 שחקנים כבשו לראשונה, שני כובשי שלושער וחגיגת כובשים חריגי גיל. סיכום המחזור ה-26, בכתבה זו

מאת: אורי שמיר - עורך האתר

שבוע אינטנסיבי בגזרת ליגת העל לנוער. באמצע השבוע לקחו 4 קבוצות חלק במשחקי חצי גמר גביע המדינה, בסיומם נקבע כי בני סכנין - שניצחה 1:3 את הפועל באר שבע, ומ.ס אשדוד - שניצחה 0:3 את הפועל רעננה, הן הקבוצות שישחקו בגמר גביע המדינה בחודש הבא. במקביל, 10 קבוצות שיחקו במסגרת משחקי המחזור ה-25, שיושלם ביום רביעי הקרוב. היום נערך המחזור ה-26 במלואו וכיאה לשלב הזה של העונה בו מרבית הקבוצות אינן חלק ממאבק האליפות או המאבק כנגד הירידה, קבוצות רבות הגיעו משוחררות למגרשים ולא בכדי נשברה גם כמות השערים למחזור עם 32 שערים בשמונה משחקים - ממוצע של 4 שערים למשחק.

גולת הכותרת של משחקי היום מגיעה מרמת השרון, שם מכבי פ"ת, שמזה חודשים ללא 3 שחקני מפתח שהשתלבו בהצלחה בקבוצה הבוגרת (גיא דזנט, ניב יהושע ולירן חזן), הוכתרה רשמית לאלופת המדינה בזכות ניצחון 1:2 על הפועל רמת השרון. מכבי פ"ת נטולת הפסדים וכעת עם יתרון של 19 נקודות ומשחק חסר על פני מכבי חיפה, ששבה למקום השני בזכות ניצחון חוץ 3:4 במשחק נטול הגנות מול הפועל ת"א. מדבריו של תמיר לוזון, מאמן האלופה, תוכלו לשמוע בסרטון הוידאו שבתחתית כתבה זו. על שני המשחקים תוכלו לקרוא בהרחבה בכתבתו של תומר חבז באתר ONE

תוצאות המחזור יוצרות תמורות משמעותיות בתחתית הטבלה, כשהפועל רמת השרון מוצאת את עצמה במקום האחרון הרלוונטי בליגה, כשהיא מרוחקת כבר 3 נקודות ומשחק עודף מהפועל באר שבע - שניצחה 2:3 בביתה את הפועל כפר סבא, שהוליכה 0:1 קודם. לגל ברשאן, מאמן הקבוצה המנצחת היה זה משחק מול הקבוצה שהוביל בעונה שעברה לזכייה באליפות לאומית צפון ועליה לליגת העל. הפועל חדרה - שניצחה 0:2 בביתה את משחק הדרבי האזורי מול מכבי נתניה, רחוקה כבר 6 נקודות מירכתי הטבלה. כמוה גם הפועל ראשל"צ - שניצחה 1:3 את עירוני קרית שמונה.

המספרים החזקים של המחזור

1 - משחק אחד בלבד לא הוכרע, המשחק שבו נפרדו הפועל חיפה ובני סכנין בתוצאת שוויון 1:1. זה היה המשחק היחיד שבו גם קבוצה לא סיימה את המשחק עם עשרה שחקנים, שכן אחמד עוואד, שוערה של הפועל חיפה, הורחק בכרטיס צהוב שני.

2 שני שחקנים בלבד כבשו שלושער כ"א, שניהם מאותה קבוצה. המדובר בצמד שחקני ההתקפה המוכשרים של בני יהודה ת"א, נהוראי קריב ולירון שייחי, שבזכות השערים שכבשו קבוצתם ניצחה 0:6 את הפועל רעננה ושיפרה עמדות בתחתית הטבלה.

2 קבוצות חזרו ממשחק החוץ בו נטלו חלק עם כל הקופה: מכבי ת"א ניצחה 0:3 את מ.ס אשדוד, מכבי פ"ת ניצחה 1:2 את הפועל רמת השרון.

3 שחקנים כבשו שער בכורה לעונה זו: אנאס סרסור (מכבי פ"ת), עדי גיאת (הפועל ראשל"צ), מיתר מורדוך (הפועל באר שבע).

6 שחקנים חריגי גיל כבשו היום לזכות קבוצתם: נועם שחר (הפועל באר שבע), עמית צור (מכבי ת"א), אופיר גודוסי (הפועל רמת השרון), ניב טבול (הפועל חיפה), אורי שנפר (עירוני קרית שמונה), נהוראי קריב (בני יהודה ת"א).


שתפו אותנו